fredag 5 juni 2009

Studentuppvaktning

Idag har vi varit på studentuppvaktning. Det är vår barnvakt som tog studenten och det är alltid svårt med present... Dock önskade hon sig en handväska och jag hade ingen aning om vilken sort hon tänkt sig så därför fick det bli ett väskkort med ett bidrag i. :) Jag har använt de ljuvliga papprena från Maja Design "Äntligen" och så lite gamla primablommor och akryldroppar och några murgrönelöv. Vad den stora braden kommer ifrån som jag har använt som lås vet jag inte...






7 kommentarer:

  1. Vilke härlig väska! Den måste ha blivit ett uppskattat tillskott till Studenten för dagen :o)
    Fin blogg också Ananas!

    SvaraRadera
  2. Jättefint studentkort. Det måste jag komma ihåg till nästa år.
    Har gjort 6 studentkort i år, det får räcka.
    Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  3. Det var ett jättefint fint studentkort. Roligt att kombinera studentens önskan med kortets utformning.

    SvaraRadera
  4. Vilket snyggt väsk-kort! Har aldrig provat på att göra ett sådant kort, ser svårt ut men prova kan man kanske göra ändå!?

    Kram jessica

    SvaraRadera
  5. Tack

    Jessica. det är inte svårt att göra väskkort! Googla på väskkort så hittar du flera tutorials. Det finns många sätt att göra dem på. maila mig om du vill veta mer om hur jag gjorde.

    pyssel@aulin.se

    SvaraRadera
  6. Vilket fint kort, tycker om att du lagt ner så mycket på insidan också! :)

    SvaraRadera